بازی با اسکاتروپ
نوشته شده توسط : مهرداد

اسکاتروپ با شایستگی توسط Josh Wright در ابتدای بازی به برتری دست پیدا کرد اما در ادامه با دابل مایکل اوون، اولین گل کریس اسمالینگ و گلهای به یادماندنی پارک و گیبسون شکست خورد. از زمانی گیبسون حساب کار را مساوی کرد بازی یک طرفه نبود و توماس کوژاک در طول بازی مشغول بود و واکنشهای خوب زیادی نشان داد اما با بدشانی در وقت اضافه گل دوم را از Martyn Woolford دریافت کرد.

در این بازی به ترکیب اصلی بازی با لیورپول استراحت داده شده بود و منچستر یونایتد با تیم دوم خود به میدان آمده بود. اما با این حال 9 بازیکن ملی پوش با کیفیت در میان 11 بازیکن حضور داشتند. هواداران تیم میزبا در همان 30 ثانیه ابتدایی نیم خیز شدند در حالی که Jonathan Forte خود را به محوطه جریمه رساند اما نتوانست کوژاک را امتحان کند. اولین واکنش جدی کوژاک روی ضربه محکم مدافع چپ اسکاتروپ Eddie Nolan صورت گرفت که توانست با موفقیت توپ را دفع کند.

یک شوت در چارچوب دیگر نیز توسط Martyn Woolford به سمت دروازه یونایتد زده شد که کوژآک آن را به خوبی مشت کرد. اما کوژاک در دقیقه 19 نتوانست در برابر ضربه سهمگین Josh Wright کاری انجام دهد و توپ با یک ضره دیدنی کنج بالای دروازه جای گرفت.

جمعیت حاضر در ورزشگاه در حال جشن گرفتن این لحظه رویایی - اولین گل Josh Wright برای باشگاه - بودند که 4 دقیقه بعد دارن گیبسون با یک گل زیبا بازی را به تساوی کشاند. پاس بلند پشت مدافعین توسط اسمالینگ به گیبسون رسید و او نیز با یک ضربه زیبا توپ را وارد دروازه Joe Murphy کرد.

در دقیقه 36سازنده گل اول - کریس اسمالینگ - زننده گل دوم شد. در ادامه حمله یونایتد روی ضربه آزاد اندرسون ، براون توپ را برای پارک در محوطه جریمه انداخت و پارک نیز با یک سانتر زمینی توپ را جایی فرستا که اسمالینگ حضور داشت و او نیز موفق شد توپ را داخل دروازه کند تا در چهارمین بازی خود برای یوناید اولین گل خود برای باشگاه را به ثمر برساند.

در نیمه اول بازی خوبی را شاهد بودیم و می توانس گلهای بیشتری به همراه داشته باشد. اما کوژآک شوت Forte را مشت کرد و ضربه سر ماکدا روی سانتر عالی هرناندز از سمت چپ نیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

تیم میزبان نیم دو را نیز مانند نیمه اول تهاجمی آغاز کرد اما نتوانستد راه نفوذی پیدا کنند در حالی در آن سو یونایتد ماکدا با یک پاس در عمق خوب اوون را صاحب توپ کرد و اوون نیز با یک بغل پا توپ را در گوشه پایین راست دروازه قرار داد.

اوون پاس گل چهرم را داد. او روی ضربه کرنر گیبسون توپ را برای پارک کاشت و پارک با یک شوت زمینی توپ را درون دروازه جای داد. اما 4 گل یونایتد باعث نشد که اسکاتروپ از حمله دست بکشد و با Woolford و یار تعویضی خود Bobby Grant حمله کردند اما کوژآک با واکنشهای خوب خود آنها را ناکام گذاشت.مایکل اوون نیز گل دوم خود و گل پنجم تیمش را به ثمر رساند وقتی که Murphy نتوانست ضربه او را مهار کند. دروازه یونایتد نیز در دقیقه 90 برای بار دوم و این بار توسط Woolford گشوده شد.

Man Utd: Kuszczak, Brown, Ferdinand, Smalling, Rafael Da Silva, Park ( Bebe ), Anderson, Gibson, Hernandez( Obertan ), Owen, Macheda.

Subs: Van der Sar, O'Shea, Obertan, De Laet, Corry Evans, Bebe, Eikrem
 

 
 












 





:: موضوعات مرتبط: بازی با اسکان تروپ (جام خیریه) , ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 1 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: